Geachte bezoeker,

Iedere ondernemer krijgt te maken met administratieve verplichtingen. Een onduidelijke of rommelige administratie wordt door de belastingdienst niet geaccepteerd.
Wij kunnen uw administratieve taken uit handen nemen. Dit kan gedeeltelijk, waarbij wij u begeleiden bij de administratieve taken, maar ook volledig waarbij wij alle taken voor onze rekening nemen.

Onder andere kunnen wij voor u het volgende verzorgen:

· inboeken en verwerken van alle administraties binnen het Midden- en Kleinbedrijf

· het voeren van administraties van eenmanszaken, stichtingen, V.O.F. of B.V .

· samenstellen rapportages, desgewenst per week, maand, kwartaal of jaar.

· fiscale aangiftes voor de Omzetbelasting, Loonheffing, Vennootschapsbelasting etc.

· verzorgen van uw volledige loonadministratie

· ondersteuning bij het inrichten van uw administratie

· tijdelijke hulp bij elke administratieve achterstand binnen uw bedrijf

· adviezen verstrekken

Digitaal dossier

Wilt u de door onze verzorgde aangiften, correspondentie met de belastingdienst of uw aanslagen inzien, dan kunt u gebruik maken van onze nieuwe dienst, HET DIGITAAL DOSSIER. Heel handig, want het scheelt u de tijd om de oude stukken weer terug te vinden. Alles staat keurig netjes in uw eigen digitaal dossier beveiligd met uw inloggegevens.

Wij verheugen ons op onze samenwerking.

Met vriendelijke groet,

R. Driessen


Iedere ondernemer heeft te maken met de belastingdienst en alle verplichtingen die daar bij komen kijken. Natuurlijk wilt u alles zo goed mogelijk geregeld zien, want laten we eerlijk zijn, het blijft een ingewikkelde materie. Ook daarin kunnen wij u van dienst zijn.
 

Onder andere kunnen wij voor u het volgende verzorgen:

· Inkomstenbelasting

· Vennootschapsbelasting

· Vermogensbelasting

· Dividendbelasting

· Loonbelasting/ premie volksverzekering

· Omzetbelasting

Bereken je persoonlijke prijs

D-Consultancy viert haar 10jarig jubileum.